dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej 30.000 Euro [AKTUALIZACJA z dnia 13.07.2017r. – informacja o wyborze oferty]
W związku z realizacją projektu „Platforma e- usług Szpitala Latawiec” realizowanego w ramach Osi Priorytetowej 2 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi publiczne – ZIT AW w ramach RPO WD 2014-2020 przez Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica, zaprasza do składania ofert na realizację zadania: „Przygotowanie dokumentacji projektu w tym: analiza przedwdrożeniowa, analiza procesów w organizacji, aktualizacja dokumentów organizacyjnych, instrukcja bezpieczeństwa danych medycznych, opracowanie procedur stosowania podpisów elektronicznych oraz polityki podpisów elektronicznych.”
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Świdnicy, ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica Tel. 74 851 7 100, e-mail: szpital@szpital.swidnica.pl, NIP: 884 2201447; REGON: 000311674; KRS: 0000085339.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektu w tym: analiza przedwdrożeniowa, analiza procesów w organizacji, aktualizacja dokumentów organizacyjnych, instrukcja bezpieczeństwa danych medycznych, opracowanie procedur stosowania podpisów elektronicznych oraz polityki podpisów elektronicznych. Szczegółowy opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
- Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 27-29, 58-100 Świdnica pełni rolę lidera projektu pn. „Platforma e- usług Szpitala Latawiec” dofinansowanego w ramach Osi Priorytetowej 2 Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.4 E-usługi publiczne – ZIT AW w ramach RPO WD 2014-2020.
- Bezpośrednim celem projektu jest uruchomienie specjalistycznych 7 e-usług stanowiących swoiste uzupełnienie e-usług wdrożonych w ramach Dolnośląskiego e-zdrowia. Wśród tych usług należy wymienić e-pralnia, która umożliwi automatyczne liczenie bielizny oddawanej do pralni, e-wypis, który skróci czas oczekiwania pacjenta na wypis ze szpitala, co umożliwi wcześniejsze opuszczenie szpitala przez pacjenta, e-podpis, który umożliwi podpis elektronicznej dokumentacji medycznej, a zwłaszcza karty informacyjnej z leczenia szpitalnego oraz opisu badań obrazowych za pomocą tzw. podpisu zaawansowanego, tj. certyfikatu udostępnienia on-lina z serwera szpitalnego. Najważniejszymi usługami realizowanego w ramach projektu to platforma teleradiologiczna, udostępniająca usługę e-badanie, dzięki któremu pacjenci nie będą musieli czekać na odbiór badania obrazowego na płytce CD. Będą mogli odebrać badanie w domu on-line, albo upoważnić do odbioru swojego lekarza. Ważnym elementem projektu są e-powiadomienia. Pacjenci będą informowani SMS o możliwości odbioru badania. Elementami uzupełniającymi będą usługi e-zgłoszenie (nowotworu złośliwego) oraz e-zdarzenia niepożądane. Pierwsza z usług uzupełniających umożliwi automatyczne generowanie komunikatu elektronicznego i przesłanie go do Centrum Onkologii. Druga usługa umożliwi zgłoszenia zdarzenia niepożądanego za pomocą formularza udostępnianego za pośrednictwem portalu internetowego. w ramach projektu zostanie zakupiona niezbędna infrastruktura teleinformatyczna, bez której trudno byłoby wdrożyć e-usługi.
- Zakres niniejszego zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ.
- Zamawiający wymaga przedłożenia prezentacji schematów opracowywanych dokumentów tj. zawartości spisu treści, niezbędnych elementów merytorycznych (z punktu widzenia rodzaju dokumentu), które powinny być zawarte w ich treści oraz przedstawienia harmonogramu opracowywania dla każdego dokumentu – opis przygotowania prezentacji zawarty w załączniku nr 9 do SIWZ
- Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancję na warunkach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania Zamówienia w terminie 24 tygodni od dnia podpisania umowy z tym, że termin wykonania dla dokumentów: analiza przedwdrożeniowa, analiza procesów w organizacji: 8 tygodni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu realizacji wykonania zamówienia w zakresie: aktualizacja dokumentów organizacyjnych, instrukcja bezpieczeństwa danych medycznych, opracowanie procedur stosowania podpisów elektronicznych oraz polityki podpisów elektronicznych w zależności od zakończenia wdrożenia e-usług w ramach projektu.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW ORAZ PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY:
- Wykonawca nie może być podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykonawca w takim wypadku zostanie wykluczony z postępowania.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
- wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
- wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
- skarbowe,
- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
- wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2;
- wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
- wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544);
- wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
- wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.)
- Wykluczenie wykonawcy nastąpi:
- w przypadkach, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a-c i pkt 3, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach została skazana za przestępstwo wymienione w ust. 2 pkt 2 lit. a-c, jeżeli nie upłynęło 5 lat od dnia uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia;
- w przypadkach, o których mowa:
- w ust. 2 pkt 2 lit. d i pkt 3, gdy osoba, o której mowa w tych przepisach, została skazana za przestępstwo wymienione w ust. 2 pkt 2 lit. d,
- 2 pkt 2 lit. d i pkt 4
– jeżeli nie upłynęły 3 lata od dnia odpowiednio uprawomocnienia się wyroku potwierdzającego zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia, chyba że w tym wyroku został określony inny okres wykluczenia lub od dnia w którym decyzja potwierdzająca zaistnienie jednej z podstaw wykluczenia stała się ostateczna;
- w przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 5, jeżeli nie upłynął okres, na jaki został prawomocnie orzeczony zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
- w przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 6, jeżeli nie upłynął okres obowiązywania zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
- O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą spełnianie warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj.
- o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum:
- Co najmniej dwie usługi polegających na opracowaniu analizy przedwdrożeniowej lub analizy procesów w organizacji w ramach projektu o wartości nie mniejszej niż: 3 mln zł.
- o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum:
V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA:
- Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług – w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (załącznik nr 2 do SIWZ);
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US – załącznik nr 4 do SIWZ.
- Oświadczenie dotyczące przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SIWZ
- Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu – załącznik nr 6 do SIWZ.
- Oświadczenie wykonawcy o braku wykluczenia z udziału w postepowaniu – załącznik nr 7 do SIWZ,
- Istotne Postanowienia Umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.
- Wykonawca może złożyć dokumenty, o których mowa w ust. 1, w formie oryginał lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnione przez wykonawcę
- Zamawiający może wyznaczyć wykonawcom termin na uzupełnienie dokumentów, o których mowa w ust. 1.
- Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawców, którzy nie złożyli lub w przypadku wezwania do uzupełnienia nie uzupełnili dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału lub braku występowania przesłanek wykluczenia.
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
- Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
- dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 ze zm.) wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie;
- dokumenty, o których mowa w części V SIWZ – Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Formularz Oferty (załącznik nr 3 do SIWZ);
- Załącznik nr 1 Wykaz oferowanych produktów – dokument ma umożliwić dokonanie oceny spełniania przez oferowane produkty wymagań określonych przez Zamawiającego.
- Zestaw z prezentacją opisany w załączniku nr 9 do SIWZ
- Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć ofertę wg poniższych zasad:
- treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ;
- wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
- oferta winna być złożona, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej;
- oferta powinna być złożona zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ – formularz oferty;
- oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana na maszynie, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem;
- oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty,
- oferta powinna być spięta w sposób trwały, a wszystkie strony oferty zaleca się ponumerować;
- oferta powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie zaadresowanej do zamawiającego i oznaczona poprzez umieszczenie na niej nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy przedmiotu zamówienia i opisu „nie otwierać przed dniem otwarcia ofert, tj. 27 czerwca 2017 roku do godziny 1100 5 lipca 2017 roku o godzinie 1100”
- ofertę przed upływem terminu składania ofert można zmienić lub wycofać;
- oferta może być zmieniona lub wycofana, poprzez złożenie oferty oznaczonej w sposób opisem: WYCOFANIE lub ZMIANA OFERTY;
- Wszystkie dokumenty w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
VII. Kontakt z Zamawiającym
Osobą do kontaktu w sprawach związanych z niniejszym zapytaniem ofertowym jest Łukasz Czajkowski, Kierownik Zespołu ds. Funduszy Zewnętrznych i Projektów Rozwojowych, Tel: 748517445, 690 622 227, E-mail: projekty@szpital.swidnica.pl
Jako kanał komunikacji ustala się formę e-mailową.
VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
- Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium w ramach postępowania.
IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
- Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. ZASADY WYBORU OFERT:
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostały uznane za zgodne z zapisami SIWZ i były dopuszczone do rozpatrywania przez Zamawiającego (Wykonawca nie został wykluczony, a oferta nie została odrzucona).
- O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje suma punktów jaką otrzyma oferta. Za ofertę najkorzystniejsza zostanie uznana oferta która otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów określoną w oparciu o wskazane w niniejszym zapytaniu kryteria.
- Gdy treść oferty oraz złożonych przez Wykonawców dokumentów jest niepełna, lub zawiera nieścisłości w stosunku do zakresu wymaganego w zapytaniu ofertowym, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach zwrócić się do Wykonawców o uzupełnienie braków lub udzielenie wyjaśnień na piśmie, w wyznaczonym terminie. Uzupełniane dokumenty mogą mieć późniejsze daty wystawienia od terminu składania ofert do przedmiotowego postępowania, o ile potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Wezwanie do uzupełnienia braków będzie skierowane do wszystkich Wykonawców, których oferty zawierają braki.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo poprawienia w tekście oferty oczywistej omyłki pisarskiej i omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Oferta będzie odrzucona w szczególności gdy:
- zaoferowany przedmiot zamówienia nie spełnia któregokolwiek z warunków dotyczących przedmiotu zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji,
- oferta nie spełnia wszystkich wymogów określonych w zapytaniu ofertowym, a w przypadku gdy Wykonawca, był wezwany do złożenia wyjaśnień lub uzupełnienia braków w ofercie, jeżeli nie dokona tego w wyznaczonym przez Organizatora postępowania terminie,
- została złożona po wyznaczonym terminie do składania ofert.
- Prowadzący postępowanie wykluczy z postępowania Oferentów, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu. Ofertę Oferenta wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Prowadzący postępowanie zastrzega sobie prawo sprawdzenia wiarygodności oferenta i odrzucenia oferty bez podania przyczyn.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferentów drogą mailową.
XI. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
- Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia
27 czerwca 2017 roku do godziny 1100 4 lipca 2017 roku w Sekretariacie (w godzinach pracy Sekretariatu wiążąca jest data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego). - Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty tradycyjnej, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres Zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
XII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o następujące kryteria:
- Kryterium I – Cena brutto (waga 50%).
- Kryterium II – Prezentacja (waga 40%)
- Kryterium III – Termin realizacji (waga 10%)
Kryterium
Waga
[%]Liczba
punktówSposób
ocenyC – Cena brutto
50%
Max 50
Cena najtańszej oferty
C
= —————————————–
x 50 pktCena badanej oferty
P- Prezentacja
40%
Max 40
Wartość
punktowa kryterium – Prezentacja – skala ocen od 0-40 pkt:1. przedstawienie
spis treści odpowiadającego zakresem merytorycznym do każdego dokumentu (suma
pkt – 12 ):1. 1. analiza
przedwdrożeniowa – 2 pkt1. 2. analiza
procesów w organizacji – 2 pkt1. 3. aktualizacja
dokumentów organizacyjnych – 2 pkt1. 4. instrukcja
bezpieczeństwa danych medycznych– 2 pkt1. 5. opracowanie
procedur stosowania podpisów elektronicznych – 2 pkt1. 6. polityki
podpisów elektronicznych– 2 pkt2. przedstawienie
niezbędnych elementów zgodnych z zakresem rzeczowym projektu oraz rodzajem
dokumentów (suma pkt – 24 ):2.1. analiza
przedwdrożeniowa – 4 pkt2.2. analiza
procesów w organizacji – 4 pkt2.3. aktualizacja
dokumentów organizacyjnych – 4 pkt2.4. instrukcja
bezpieczeństwa danych medycznych– 4 pkt2.5. opracowanie
procedur stosowania podpisów elektronicznych – 4 pkt2.6. polityki
podpisów elektronicznych– 4 pkt3. Przedstawienie
harmonogramu opracowania dla każdego dokumentu – 4 pkt.T – termin realizacji dla
analizy przedwdrożeniowej oraz analizy procesów w organizacji10%
Max 10
Termin
wykonania, nie dłuższy niż 8 tygodni od dnia zawarcia umowy;punktacja
na podstawie terminu podanego w pkt III SIWZ, w zakresie 0,00-10,00 przy
założeniu, że 8 tygodni oznacza 0,00 pkt, a 4 tygodnie lub mniejsza liczba tygodni
oznacza 10,00 pkt;punktację
pośrednią oblicza się proporcjonalnie do ww. założeń, tj. po 2,5 pkt za każdy
tydzień skrócenia terminu wykonania do 4 tygodni.RAZEM
100%
100
────────────────────
- Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:P = C + P + T
gdzie:
P – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium – Cena brutto
P – punkty uzyskane w kryterium – Prezentacja
T – punkty uzyskane w kryterium – Termin realizacji - Ocena punktowa w Kryterium I – Cena brutto dokonana zostanie na podstawie łącznej ceny ofertowej brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
- Ocena punktowa w Kryterium II – Prezentacja dokonana zostanie na podstawie poniższych kryteriów i przeliczona według zasady opisanej w tabeli powyżej. W przypadku gdy oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0 pkt, nie będzie to skutkować tym, że jego oferta zostanie odrzucona.
- Ocena punktowa w Kryterium III – Termin realizacji dla analizy przedwdrożeniowej oraz analizy procesów w organizacji dokonana zostanie na podstawie poniższych kryteriów i przeliczona według zasady opisanej w tabeli powyżej.
- W przypadku gdy oferta Wykonawcy w tym kryterium otrzyma 0 pkt, nie będzie to skutkować tym, że jego oferta zostanie odrzucona.
- Oceny oferty dokona komisja Zamawiającego.
- Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
- Jeżeli całkowita liczba punktów (P) dwóch lub więcej ofert będzie taka sama, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną. W zaistniałej sytuacji gdy obie lub więcej ofert będzie z taką sama ceną, Zamawiający wzywa Oferentów do przedstawienia ofert dodatkowych.
- Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
- Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera ona rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia po uprzednim wezwaniu wykonawcy do złożenia stosownych wyjaśnień w tym zakresie.
XIII. WARUNKI ZAWARCIA UMOWY:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zaproszony do podpisania umowy na realizację Zamówienia. Jeżeli wybrany Wykonawca będzie uchylał się od podpisania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego, wybrana zostanie kolejna najkorzystniejsza oferta.
XIV. WARUNKI DOTYCZĄCE POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO
- Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków postępowania przed jego zakończeniem, jak również możliwość niedokonania wyboru oferty oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- Ilekroć w niniejszym SIWZ jest mowa o rozwiązaniu tożsamym/ równoważnym, oznacza to zastosowanie rozwiązania o funkcjonalności nie mniejszej i parametrach nie gorszych od funkcjonalności i parametrów rozwiązania zastępowanego.
- Oferent winien zapoznać się z całością niniejszej dokumentacji.
- Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym, nie zostaną rozpatrzone.
- Oferenci uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu odstąpienia przez Zamawiającego od postępowania ofertowego.
XV. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW
Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia,
Załącznik nr 2 do SIWZ – Wykaz usług wykonywanych lub wykonanych,
Załącznik nr 3 do SIWZ – Formularz oferty,
Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie o niezaleganiu wobec ZUS i US
Załącznik nr 5 do SIWZ – Oświadczenie dotyczące przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej,
Załącznik nr 6 do SIWZ – Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu,
Załącznik nr 7 do SIWZ – Oświadczenie wykonawcy o braku wykluczenia z udziału w postepowaniu,
Załącznik nr 8 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy.
Załącznik nr 9 do SIWZ – Prezentacja.
DYREKTOR
Grzegorz Kloc
Informacja o złożonych ofertach z dnia 05.07.2017 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 13.07.2017 r.